Tehnologija i sigurnost

Mitsubishi ASX je dostupan s dva nova aluminijska četvero-cilindrična 1.8 litarska dieselska agregata common-rail tehnologije sa 116 KS i 150 KS. Oba agregata imaju izrazito niske emisije CO2 i zadovoljavaju EURO 5b standarde. Upareni su sa ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, automatskim Stop & Go sustavom i filterom partikualrnih čestica.

Slabiji motor osigurava maksimalnu brzinu od 189 km/h uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za 10,2 sekunde. Sve to uz prosječnu potrošnju od svega 4,8 L/100 km i emisija CO2 iznosi 125 g/km. Snažniji motor razvija 200 km/h uz ubrzanje od 0-100 km/h za 9,7 sekundi. Prosječna potrošnja iznosi 5,4 I100 km, a emisija CO2 141 g/km.

Za kupce koji žele benzinski motor, Mitsubishi ASX je dostupan s novim 1,6-litarskim motorom s MIVEC tehnologijom varijabilnog upravljanja ventilima i 117 KS. Ovaj motor je uparen s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa.

Mitsubishi ASX 1.6 Mivec postiže maksimalnu brzinu 183 km/h, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 11,4 sekundi uz kombiniranu prosječnu potrošnju od 5,8 L/100 km i emisiju CO2 133 g/km.

Osim toga raspoloživ je i model sa automatskim mjenjačem uparen sa 2.2 litarskim dieselom od 150 KS.

Mitsubishi ASX 4WD 2.2 DI-D postiže maksimalnu brzinu 190 km/h, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 10,8 sekundi uz kombiniranu prosječnu potrošnju od 5,8 L/100 km i emisiju CO2 153 g/km.

Mitsubishi ASX je preuzeo podvozje od većeg Outlander-a, prilagođeno manjem i laganijem vozilu. Tehnološki je temeljeno na prednjem ovjesu MacPherson tipa te stražnjem multi-link ovjesu sa dodatnim stabilizatorima. Četiri kočiona diska, od kojih su prednja dva ventilirana, osiguravaju kratak zaustavni put i kod hladnih i kod zagrijanih kočnica.